Her finn du Spenst Førde sin avtale om rabaterte priser på medlemskap for Førde L Friidrett:

SPENST PLUSS inkl./CrossFit

Tilgang CrossFit, 2 veiledninger inkludert pr. år, ta med en venn på trening inntil to ganger i mnd., fri inngang Spa og Basseng, book timer6 dager i forveien. Tilgang fri trening på alle Spenst senter i landet er inkludert i medlemskapet.

Ord. Pris Kr 719,- pr. mnd.

Førde Friidrett pris. Kr 649,- pr. mnd.

SPENST PLUSS

Fri tilgang spa og basseng, 2 veiledninger inkludert pr. år, ta med en venn på trening inntil to ganger i mnd., book timer 6 dager i forveien. Tilgang fri trening på alle Spenst senter i landet er inkludert i medlemskapet.

Ord. Pris kr 619,- pr. mnd.

Førde Friidrett pris. Kr 569,- pr. mnd.

(fra 15 år)

SPENST BASIS

For deg som ønsker deg tilgang til Førdes største treningstilbud men med mindre fordeler enn ved Spenst Pluss medlemskap.

Ord. Pris kr 499,- pr. mnd

Førde Friidrett pris Kr 449,- pr. mnd.

11-15 år: Kr 249,- pr. mnd./ingen binding

15-19 år: Kr 399,- pr. mnd. 12 mnd. binding

PT START time med Personlig Trener er inkludert i ALLE årskort medlemskap. Hjelp til treningsprogram og gjennomgang.

• Førde Friidrett har 20% rabatt på testlab, 02, laktat og kroppsanalyse.

Treningslappen

Medlemmer av Førde Friidrett betaler kr 899,- for «Treningslappen» Ord. pris kr 1.299,-